W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

322/XLIV/18

RSS
Uchwała nr: 322/XLIV/18
Jakiego organu: Rady Gminy Nowa Ruda
Z dnia: 28.02.2018
W sprawie: powierzenia Gminie Miejskiej Nowa Ruda zadania publicznego polegającego na utrzymaniu i obsłudze Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda
Na podstawie: w treści uchwały

Załączniki:

Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 01.03.2018 08:05
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Rady Gminy Nowa Ruda
Data wytworzenia: 28.02.2018
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 01.03.2018 08:05
Liczba wyświetleń: 25

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.