W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Nadawanie numerów porządkowych

RSS
1. Wymagane dokumenty :
- WNIOSEK NR PORZADKOWY.pdf
- załącznik do wniosku: mapa z naniesionym budynkiem po pomiarze powykonawczym
(dot. obiektów nowo wybudowanych).

2. Referat odpowiedzialny - Referat Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Podinsp. ds. Gospodarowania Mieniem Komunalnym  - Dawid Fecko
(74) 872 0917

3. Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy Nowa Ruda ul. Niepodległości 2.

4. Termin i sposób załatwienia sprawy :
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości następuje w drodze zawiadomienia Wójta Gminy Nowa Ruda.
Wydanie zawiadomienia następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.

5. Podstawa prawna :
- Rozdział 8a ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 roku Nr 240, poz.2027).
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28.10.2004r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (DZ. U. Nr 243, poz. 2432).

 

Załączniki:

WNIOSEK NR PORZADKOWY.pdf
pdf, 201.06 kB
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 05.04.2022 08:43
Liczba pobrań: 29
Wytworzył: Dawid Fecko
Data wytworzenia: 19.07.2016
Opublikował w BIP: Aneta Witkowska
Data opublikowania: 19.07.2016 10:55
Ostatnio zaktualizował: Aneta Witkowska
Data ostatniej aktualizacji: 05.04.2022 08:43
Liczba wyświetleń: 46
Drukuj Zapisz do PDF