Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Nowa Ruda Przeczytaj artykuł "Nadawanie numerów porządkowych" opublikowany w naszym biuletynie. http://sbip88.lo.pl Sat, 07 Jun 2025 18:05:50 +0200 <![CDATA[Nadawanie numerów porządkowych]]> 1. Wymagane dokumenty :
- WNIOSEK NR PORZADKOWY.pdf
- załącznik do wniosku: mapa z naniesionym budynkiem po pomiarze powykonawczym
(dot. obiektów nowo wybudowanych).

2. Referat odpowiedzialny - Referat Gospodarowania Mieniem Komunalnym
Podinsp. ds. Gospodarowania Mieniem Komunalnym  - Dawid Fecko
(74) 872 0917

3. Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Gminy Nowa Ruda ul. Niepodległości 2.

4. Termin i sposób załatwienia sprawy :
Nadanie numeru porządkowego nieruchomości następuje w drodze zawiadomienia Wójta Gminy Nowa Ruda.
Wydanie zawiadomienia następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.

5. Podstawa prawna :
- Rozdział 8a ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 roku Nr 240, poz.2027).
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28.10.2004r. w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości (DZ. U. Nr 243, poz. 2432).

 ]]>
http://sbip88.lo.pl/artykul/149-7370-nadawanie-numerow-porzadkowych Tue, 19 Jul 2016 10:55:28 +0200